DJEP logo

footer logo footer logo

Consiliul Judeţean Iaşi

Carieră

 

 Acte necesare

 

 

în vederea întocmirii dosarului de înscriere la concurs pentru ocuparea unei funcÈ›ii publice

 

 

 

 

 

          În vederea participării la concursurile de recrutare pentru ocuparea funcÈ›iilor publice vacante din cadrul DirecÈ›iei JudeÈ›ene de Evidență a Persoanelor IaÈ™i, în termen de 20 de zile de la data publicării anunÈ›ului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a, candidaÈ›ii vor depune la secretariatul comisiei de concurs dosarul de concurs, care va conÈ›ine în mod obligatoriu:

 

          a) formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraÅ£iei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcÅ£iei publice, după caz;

f) copia carnetului de muncă ÅŸi după caz, a adeverinÅ£ei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă ÅŸi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcÅ£iei publice (AdeverinÅ£ele care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în format ÅŸi din care să rezulte cel puÅ£in următoarele informaÅ£ii: funcÅ£ia/funcÅ£iile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum ÅŸi vechimea în specialitatea studiilor.);

g) copia adeverinÅ£ei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului (AdeverinÅ£a care atestă starea de sănătate conÅ£ine, în clar, numărul, data, numele emitentului ÅŸi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.);

h) cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraÅ£ie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecÅ£ia dosarelor ÅŸi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaÅ£iilor direct de la autoritatea sau instituÅ£ia publică competentă are obligaÅ£ia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data ÅŸi ora organizării interviului, sub sancÅ£iunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaÅ£ia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaÅ£iilor direct de la autoritatea sau instituÅ£ia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii ÅŸi procedurii aprobate la nivel instituÅ£ional.);

i) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoÅ£ite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepÅ£ia actului de identitate, care se poate transmite ÅŸi în format electronic, la adresa de e-mail contact@djep-iasi.ro.



PROGRAM DE LUCRU

Program de lucru cu publicul

luni - joi
7.30 - 16.00
vineri
7.30 - 13.30

Program de audienţe Director

vineri
9.00 - 12.00

Audienţele se desfăşoară la sediul din șoseaua Bucium, nr.80, mun. Iași