DJEP logo

footer logo footer logo

Consiliul Judeţean Iaşi

RECTIFICAREA ACTELOR DE STARE CIVILÄ‚

     

 

     Cererea de rectificare a actelor de stare civilă ÅŸi a menÅ£iunilor înscrise pe acestea, însoÅ£ită de actele doveditoare, se depune la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor sau la primăria unităţii administrativ-teritoriale care are în păstrare actul de stare civilă ori la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu al solicitantului.

     Cererea se soluÅ£ionează în termen de 30 de zile, prin emiterea dispoziÅ£iei de către primarul localităţii, care se comunică solicitantului în termen de 10 zile de la data emiterii.

     OfiÅ£erul de stare civilă delegat, care primeÅŸte cererea, o înregistrează ÅŸi, împreună cu actele doveditoare depuse de solicitant ÅŸi un referat motivat cuprinzând rezultatul verificărilor, o prezintă spre aprobare primarului localităţii, după ce în prealabil referatul a fost avizat de Åžeful structurii de stare civilă, precum ÅŸi de Åžeful Serviciului public comunitar judeÅ£ean de evidenţă a persoanelor.

 

 

_______________________________________________________________________________________________



PROGRAM DE LUCRU

Program de lucru cu publicul

luni - joi
7.30 - 16.00
vineri
7.30 - 13.30

Program de audienţe Director

vineri
9.00 - 12.00

Audienţele se desfăşoară la sediul din șoseaua Bucium, nr.80, mun. Iași