Cererea de rectificare a actelor de stare civilă ÅŸi a menÅ£iunilor înscrise pe acestea, însoÅ£ită de actele doveditoare, se depune la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor sau la primăria unităţii administrativ-teritoriale care are în păstrare actul de stare civilă ori la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu al solicitantului.
Cererea se soluÅ£ionează în termen de 30 de zile, prin emiterea dispoziÅ£iei de către primarul localităţii, care se comunică solicitantului în termen de 10 zile de la data emiterii.
OfiÅ£erul de stare civilă delegat, care primeÅŸte cererea, o înregistrează ÅŸi, împreună cu actele doveditoare depuse de solicitant ÅŸi un referat motivat cuprinzând rezultatul verificărilor, o prezintă spre aprobare primarului localităţii, după ce în prealabil referatul a fost avizat de Åžeful structurii de stare civilă, precum ÅŸi de Åžeful Serviciului public comunitar judeÅ£ean de evidenţă a persoanelor.
_______________________________________________________________________________________________