Model - Reclamaţie administrativă
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ........................
Sediul/Adresa ........................................................
Data .................
Stimate domnule/Stimată doamnă .........................................,
Prin prezenta formulez o reclamaÅ£ie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaÅ£iile de interes public, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, întrucât la cererea nr. .......... din data de ............... am primit un răspuns negativ, la data de ............., de la .................. (completaÅ£i numele respectivului funcÅ£ionar)
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: .............................
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaÅ£iilor de interes public, din următoarele considerente: ........................
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicării/netransmitere în termenul legal a informaÅ£iilor de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaÅ£ie, conform legii, a fost lezat.
Vă mulţumesc pentru solicitudine,
.................................
(semnătura petentului)
Numele ÅŸi adresa petentului ...............................
Adresa ....................................................
Telefon ...................................................
Fax .......................................................