Legislație
- Constituția României din 21 noiembrie 1991 legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/47355
- O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/215925
- Legea nr. 21/1991 a cetățeniei române legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1464
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/8624
- Legea nr. 287/2009 privind Codul civil legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/210104
- H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/126502
- O.G. nr. 84/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/30375
- O.U.G. nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/63354
Conducere
Maria Carla Lozneanu
Mona Ștefania Lăduncă
Tudor Minea
Petronela Crucianu
Carieră
Acte necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere la concurs pentru ocuparea unei funcții publice
În vederea participării la concursurile de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice vacante din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Iași, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a, candidații vor depune la secretariatul comisiei de concurs dosarul de concurs, care va conține în mod obligatoriu:
- a) formularul de înscriere,conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008;
- b) curriculum vitae, modelul comun european;
- c) copia actului de identitate;
- d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
- f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice (Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în format şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.);
- g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.);
- h) cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.);
- i) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia actului de identitate, care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail contact@djep-iasi.ro.
Resurse umane
- Raport consiliere etica 2023
- Raport consiliere etica 2022
- Raport consiliere etică 2021
- Comisia de disciplină
- Procedură incompatibilități
- Registru rec. incompatibilitati 2024
- Registru rec. incompatibilitati 2023
- Registru rec. incompatibilități 2022
- Registru rec. incompatibilități 2021
- Procedură conflicte interese
- Registru rec. conflicte interese 2024
- Registru rec. conflicte interese 2023
- Registru rec. conflicte interese 2022
- Registru rec. conflicte interese 2021
- Manual deponent declarațiii avere și interese
- Lista functii Legea 153-2017 31.03.2024
- Lista functii Legea 153-2017 30.09.2023
- Listă funcții Legea 153-2017 30.03.2023
- Listă funcții Legea 153-2017 30.09.2022
- Listă funcții Legea 153-2017 31.03.2022
- Listă funcții Legea 153-2017 30.09.2021
- Listă funcții Legea 153-2017 31.03.2021
- Listă funcții Legea 153-2017 30.09.2020
- Listă funcții Legea 153-2017 31.03.2020
- Listă funcții Legea 153-2017 30.09.2019
- Listă funcții Legea 153-2017 31.03.2019
- Listă funcții Legea 153-2017 30.09.2018
- Listă funcții Legea 153-2017 31.03.2018
- Listă funcții Legea 153-2017 30.09.2017